Tervetuloa blogiini.

Olen nuori käsitöiden parissa viihtyvä eläinrakas ja idearikas näpertäjä. Käsityön saralla mm. askartelen, ompelen, maalaan, nikkaroin, muotoilen ja näperrän kaikenlaista mitä ikinä keksinkin. Minulla on myös käsityöalan koulutus sekä olen työskennellyt käsityöalalla aikaisemmin. Nyt paikkakunnan vaihdoksen jälkeen töitä ei ole vielä ilmaantunut, joten aikaa omiin käsitöihin jää ruhtinaallisesti. Tällä hetkellä käsityöprojekteina ovat sohvan päällystäminen uuteen kuosiin sekä muutaman lahjan ja kortin ideointi ja teko. Lahjaideoita otetaan vastaan :)

Tyylillisesti makuni on laaja, eniten minua miellyttävät hallitut kokonaisuudet värien ja sommittelun kanssa mutta tiettävästi  pidän myös rohkeista art deco tyylisistä elementeistä ja graafisista sommitteluista. En myöskään pelkää värejä, eikä minulla ole yhtä lempiväriä vaan pidän värien rohkeasta yhdistelemisestä kontrastien luomiseksi.

Hankintalistalla olisi nyt tuppilonkääntäjä jotta pääsisin tekemään kangasliljoja sekä muutenkin väline avittaisi nauhojen pujotuksessa sekä tietysti..tuppilon kääntämisessä :D

 

Kirppistelen, kierrätän, tuunaan, askartelen, näperrän, nikkaroin, ompelen, muotoilen, suunnittelen, maalaan, piirtelen, kehittelen, kuvailen, kirjoittelen, kokkailen, kissailen, kuvittelen ja kaikkea muuta mitä ei tullut mainittua.

 

 

 

 

1232541234_rfhgb.jpg